dimecres, 25 de març del 2015

UN DETALL DE DECOUPAGE.

  

   Hola a tots, avui més coses de fusta, vaig trobar uns senzills tovallons de paper al Ikea, en un principi els anava a guardar en un calaix, pensant que algun dia els faria servir, però, vaig veure una de les meves safates de fusta, i no m'ho vaig pensar dues vegades, agafo el paper, unes pintures acríliques, el vernís i som-hi…


Tot apunt.

Pintura acrílica blanca i verda, he fet una capa de blanc, i sense esperar que sequi, la verda, després, si cal, afegim més blanc, un cop sec, passem paper de vidre.


Amb la tècnica del decoupage, decorem la safata, en aquest cas he encolat la fusta, crec que d'aquesta manera és més fàcil i el paper queda intacte i molt llis.
Us deixo un enllaç del Petit Taller.
No pot faltar un detall!!

Un llapis de color i un detall del mateix paper.

I feina feta!!


Crec que tindrà moltes utilitats… Encara no ho he decidit...

… Per guardar cintes, per guardar robes de patch, per posar unes plantes...o... Alguna cosa més... 


Tinc més safates…! Crec que faré un conjunt...!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada